Im still here

Jag är så dålig på att blogga så att jag nästan skäms men jag har ingen ork alls till någonting just nu.
Jag blir bara tröttare och fetare för var dag som går och jag finner nada motivation till att göra något åt det.
Jag vill äta nyttigt och röra på mig med det går helt enkelt inte!

Dagarna flyter på och in i varandra. Just nu är Molly här och ligger och sover gott i sin säng. Om någon timme eller två kommer hon vakna och då är det bara mammas säng som gäller. Mysigt ja, trångt och varmt ja.
Men det är okej. Det viktigaste för mig är att hon känner trygghet och vet att hon alltid får och kan komma till mig om det är något. Jag älskar dessutom att ligga och snusa på hennes hår när hon sover. Hon är fantastisk min dotter!

Enya lever och mår bra. Hon tränas väl inte direkt till någon toppform utan vi tar mysiga skogsturer tillsammans och med vänner. Hon får dessutom regelbunden massage nu så henne går det ingen nöd på ;)

Nu ska jag läsa lite "familjeliv" innan jag somnar, finns så mycket konstiga människor!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vill du ha någon att promenera med så hojta till, jag går gärna i runda i välmående syfte :-)

2014-04-08 @ 07:46:28
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se
Postat av: Zumbadansaren (hon den roliga i mitten)

du får börja dansa zumba!!

2014-04-09 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0