One day in My life

Inatt när jag låg och försökte sova kom jag på en massa bra saker att blogga om, nu står det still!

Har precis varit och hämtat Molly på förskolan ( tydligen får man inte säga dagis längre, urlöjligt). Nu är inskolningen färdig och i morgon börjar det på riktigt. Det känns bättre än vad jag trodde faktiskt. Hon ska bara vara där 15h/v och det tror jag bara är bra för henne för hon blir jäkligt uttråkad av att  vara hemma med tråkiga mamma hela dagarna ;)

Annars flyter väl livet på, det går upp och ner som det brukar. Har fått gjort en del saker som hängt över mig ett tag, får bara hoppas att det blir godkänt av högre instanser också så det kan bli lite ordning på saker och ting!

Nu ska jag vara lite huslig och fixa lite om barnet vill sova, just nu ligger hon nämligen och håller låda i sängen på sitt alldeles egna språk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0