Småbarnsliv

Alltså jag älskar att vara mamma men just nu är det svårt att behålla tålamodet!
Igår var det över 40 graders feber och då var det mycket mys och gos och såklart en hel del gnäll vilket är helt förståeligt men idag.....
Tempen är 36,5 och hon är helt omöjlig! 
Vägrar göra någonting utan saker hon inte får. Vill inte äta mat bara dricka nyponsoppa, dock åt hon faktiskt middag. Vila vill hon rakt inte och skrika i falsett är skitkul!
Jag är tröttare än tröttast och ser säkert tom mer sleten ut än ( jag nämner inga namn). 
Hon är underbar min dotter men vilket humör! Ja, hon har nog ärvt det efter mig, det är de röda generna ;)

Nu tror jag bannemej hon somnade, helt otroligt! Bäst att passa på att vila de små gröna jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0