In the middle of the night

Det är mitt i natten och jag borde sova men det går inte. Molly kommer vakna runt kl sex men sömnen vill inte infinna sig. Tankarna snurrar runt i huvudet och ångesten bultar inom mig. Det är som det brukar med andra ord.
Ibland skulle jag vilja vara som min sambo, han somnar  typ 10 sekunder efter han lagt huvudet på kudden om inte innan. Helt otroligt!

Har haft en rätt bra dag. Tagit en blåsig  uteritt på min fina men dock något fjompiga häst, hämtat mollsan på dagis, massa bus och lek med min fina dotter och en liten promenad med Cajsa är vad jag åstadkommit.

Helgen blir lugn. Måste vila min rygg känner jag, har så förbaskat ont i ländryggen, lyfter fel skulle jag tro + att jag är för tjock!
Dags att röra på sig lite kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0