Blurred lines

Varför är jag en människa som känner så himla mycket hela tiden? Varför lägger jag ner så mycket tid på att tänka efter och analysera allting?
 
Just nu denna stund känner jag mig både ledsen och besviken. 
"I just can't crack your code" verkar det som hur mycket jag än försöker. Det är ett omöjligt uppdrag och jag förstår helt enkelt inte. 
 
Just nu är jag också så fruktansvärt trött. Jag och min dotter ville Inte riktigt samma sak i natt. Jag röstade för att sova, hon var mer inne på att babbla....
Men till slut gav hon upp och var mig till lags, då var klockan runt 03.00... Sen pigg och upp igen vid 07.30. 
Tur hon är söt trots sitt häftiga temperament;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0