10/10

Oj klockan är över 0.00 vilket innebär att dagen jag bävat för är här. Jag vill inte bli gammal:( 
Vart har alla år tagit vägen? Jag känner mig fortfarande som 16...

Just nu ligger jag och hunden Cajsa och väntar på Gabriel. Stackaren var tvungen att åka iväg på ett fryslarm och tömma frysar mitt i natten. Han är helt otrolig den mannen, jag har aldrig träffat någon med en sådan arbetsmoral och driftighet som han har. Det gör mig stolt!

Molly är här och ligger och sover, hon "pratar" i sömnen på sitt alldeles egna lilla språk och med skitrolig dialekt. Låter nästan som värsta breda Göteborskan :p
Hon är i en himla rolig ålder nu. Härmar sånt hon ser och garvar åt det mesta! Underbara unge!

Nehepp dags att stänga ögonen och försöka sova även om det nog inte kommer lyckas eftersom inte G är hemma än.
Vi ses på andra sidan strecket

 
Söt som socker <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0