Old School

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. 
Känner mig just nu något förvirrad.

Vissa dagar känns livet faktiskt riktigt härligt, vissa dagar känns det som att jag lika gärna inte behövde vaknat.
Kanske är det så för alla, vad vet jag?!

Just nu sitter jag i soffan, kollar på en dålig film om en försvunnen elefant och dricker alldeles för kallt och starkt kaffe.
Jag funderar på olika människor från mitt förflutna, människor som inte varit speciellt snälla, vilka spår de satt och vilka liv de lever idag.
Det finns några som faktiskt numer bor på samma lilla ort som jag vilket gör att jag måste se dom med jämna mellanrum. Jag ler mot dom, säger tom hej men inombords känner jag egentligen för att utdela en fet höger.
Tänk om alla visste hur denna "perfekta" person egentligen behandlat andra människor....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0