Ointressant deluxe

10 saker du kanske inte visste om mig!

* Jag har sn tvångstanke om att jag måste lukta på allt jag tar i. Jag kan t.ex inte äta mat utan att lukta på den först. Luktar den inte gott kan jag inte få ner den. Har också ett extremt bra luktsinne trots mitt långvariga missbruk av nässpray.

* Jag hatar att vara smutsig om händerna och tvättar dom säkerligen runt 25 ggr om dagen

* Jag är jaktmotståndare och anser att om jakt måste ske så ska det göras under ordnade former t.ex av Naturvårdsverket och inte av skjutkåta bönder!

* Jag är besatt av olika krämer. Jag använder handkräm, ansiktskräm och bodylotion flertalet gånger varje dag.

* Jag äter fem olika mediciner varje dag.

* Jag är en riktig *pappas flicka* och är det något är det alltid pappa som kan trösta bäst.

* Jag är matmissbrukare och äter mat och godis som tröst varje dag.

* Jag kan stoppa in en säkerhetsnål i benet och knäppa (bra sak att kunna jag vet;)

* Jag har lätt för att se ner på människor och tycka att de är ointelligenta om de har andra moraliska värderingar än jag själv.

* Jag är en jävel på att diskutera och har ännu inte mött på någon som klarat av att *vinna* över mig i en diskussion (tror du att du är rätt man/kvinna att göra det så hör av dig ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

oj! därför tvålen nere i källarn är slut????

2013-11-25 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0