Life at the moment

Nu är helgen över och jag känner mig sletnare än på länge! Men käre nån vilket partaj, riktigt roligt var det!
Haha, nog om det ;)

Livet rullar på med barn, hästar och hundar. Egentligen ska allt stå i singular men det låter liksom lite större på detta viset. 
Molly är i en riktigt rolig ålder men hennes humör är inte att leka med! Oftast är hon go och glad men får hon inte som hon vill då jäklar! 

I veckan var jag också på en fin men väldigt sorglig begravning. Känns konstigt att någon som man känt så länge bara är borta helt plötsligt och alldeles för tidigt.....
Fuck you cancer!

Nu ska jag borta ner näsan i "min" pudel och försöka få några timmars sömn! 
God natt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0