Happy days

Vilka bra dagar de sista har varit! Härliga stunder med min underbara dotter, min fina sambo och mina allra bästa vänner. Sådana dagar behövs verkligen!
Sen att min kropp motarbetar mig på diverse olika sätt är en annan femma!

Vi har i princip skurat klart här hemma nu så nu återstår bara finliret! Jag börjar faktiskt trivas riktigt bra, jag måste bara vänja mig vid allt vägljud så jag kan sova ordentligt. Annars har jag inte så mycket att klaga på. Lugna tysta grannar, snygga tapeter, en balkong och plats!

I morgon blir det en ridtur med bästa stallkompisen Sandra (hoppas jag, jag har nämligen inte frågat henne än så vi får hoppas hon nappar ;) ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0