What's up!

Det händer mycket i mitt liv just nu, både bra och mindre bra saker, lite för mycket på en gång bara!

Idag har jag genomgått undersökningen som jag gått och oroat mig för sista månaden. Det gick okej men nej tack, aldrig mer! Förberedelserna var nog ändå värst med alla vidriga saker man skulle dricka. Ett under att det inte kom upp igen.. Men nu är den över och nu återstår bara den nervösa väntan på resultaten.

Jag har även spenderat dagen med Molly och mamma.
Jag gör framsteg hela tiden och det är stor skillnad mot innan, det känns fantastiskt! Hennes favoritlekar för tillfället är att spotta, göra pruttljud och leka tittut:). Nu leker hon tittut själv och håller upp saker framför sina ögon. iPhonen är mest poppis ;)

Nu måste jag sova, varit en tuff dag på både det fysiska och psykiska planet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0