Still going

Förkylningen är bättre, ensam är jag inte men besvikelsen finns kvar!

Det finns inget jag skulle vilja hellre än att flytta iväg till andra sidan jorden med min dotter och sambo. Fast typ Norrland hade räckt. Det hade tom varit värt de där jäkla myggbetten!

Jag är så trött på falska människor. Och nej bitter är jag inte men jävligt besviken. Mer än någonsin innan i mitt liv och det säger rätt mycket.

Jag har bevisat för mig själv att jag är stark, bra mycket starkare än de flesta. Jag klarar mig, det gör jag alltid! Jag har gått igenom bra mycket mer än de flesta gör under en livstid. . . .

Nu, sova hotellsäng och i morgon väntar hotellfrukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0