Sleepy hollow

Jag är vad man när man var liten skulle kallat "övertrött", jag är alltså för trött för att kunna komma till ro och sova. Det är ett irriterande tillstånd men lite bloggande brukar hjälpa!

Dagarna går fort och jag har fullt upp! Vara med Molly har stått högst på listan och den här veckan har jag träffat henne varje dag. Idag sa hon dessutom sitt första riktiga ord nämligen "titta". Det som var extra roligt var att både jag och Marcus fick höra det samtidigt!

Handlat tapeter till nya lägenheten har också prioriterats. Det kommer bli bra även om det verkligen är med blandade känslor jag flyttar härifrån, jag älskar ju den här lilla stugan! Men livet går vidare och det är ju tyvärr lite trångt att bo tre personer här inne.

Enya har fått en veckas vila. Jag kan verkligen inte hitta motivationen i -3 och snålblåst längre. Jag älskar vintern men just nu är jag trött på att skritta!
Enya verkar lika nöjd ändå för hon har fått massa omvårdnad, pyssel och gos! 11/2 timmas rykt brukar jag inte hinna med så ofta annars :).

I helgen står det hökörning och Molly på schemat. Inga sovmorgnar här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0