Second hand

Jag är en mamma och min uppgift är att skydda min dotter från dåliga saker och människor och det kommer jag göra tills den dagen jag inte lever längre.
 
Jag sitter på ett hotellrum är kanonförkyld, ganska ensam och besviken. Man tror man känner någon utan och innan men så helt plötsligt visar det sig att det gjorde man visst inte alls.
 
Mitt i allt det här känner jag även en stor glädje. Jag tänker tillbaka på allt och känner att jag har gjort helt rätt. Jag har en helt gudomlig dotter och en sambo som verkligen är den mest godhjärtade människa jag träffat och som verkligen älskar mig (dessutom är han jävligt snygg ;).
Det är dom jag ska lägga min energi på, inget annat!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0