Bittersweet symphony

Hur kommer det sig att en del människor är totalt utan etik och moral?
Måste bero på dålig uppfostran antar jag eller möjligen total brist på sunt förnuft.
Jag är i alla fall väldigt stolt över att jag själv är uppfostrad av två intelligenta människor med oerhört hög moral.
Tack för det mor och far!

I dag har Enya fått på vårskorna,
Jag, Gabriel och Molly har varit ute på en mysig tur och kollat ut saker till vårt nya hem, jag har fått ett glädjande besked, jag har varit förbannad, samt ägnat mig åt lite research ;).

I morgon ska jag börja ta tag i lite saker, ringa lite spännande samtal, rida en tur och kanske börja packa inför flytten.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppfostrad att man ska leva på mor och far?

2013-03-28 @ 23:00:05
Postat av: Caroline

Haha nej "pappa betalar" är inte riktigt min melodi.

2013-03-31 @ 14:22:41
Postat av: Ewa

TAck Caroline!
Ja vi har uppfostrat våra barn till tänkande individer med hög moral!
De har blivit självständiga och föredömen för andra.
Nej du anonym (??) dom lever inte på oss, men livet har gett dem törnar som dom flesta inte kan förstå. Där har vi inte förmått skydda dom!
Vi är rätt stolta över att ha funnits till för dem i livets alla skeden. Det kan också ha inneburit ekonomisk hjälp men det är inte att anse som ett självändamål!
Så Caroline: Var stolt över vem du är och vad du åstadkommit! Å så ge en kram till han den underbare!

2013-03-31 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0