Trainee

Jag vill börja med att skriva att föregående inlägg skrevs av den lite galna och roliga Sandra Strandberg så ni inte tar allt på största allvar ;)

Jag ligger just nu i sängen och borde sova. Både Gabriel och Molly ligger och snusar och sover gott.
Jag älskar när min dotter sover här för även om det betyder dålig sömn och stundtals nervositet så känner jag mig tillfreds med att hon är hos mig!

Jag håller på med en ny metod nu som kallas 5:2 metoden. Den går i korta drag ut på att man två dagar i veckan bara får äta max 500 kcal och de resterande får du leva som vanligt. Vi får se om det ger något resultat!
Jag försöker även att köra styrketräning och lite motion nästan varje dag!
Jag är trött på min kropp och det är bara jag som kan förändra den!
Imorgon laddar jag för 110 knäböj,,.,,


Kommentarer
Postat av: sandra

Anklagar du mig nu för dina konstiga blogginlägg ;)
Snygg bild!!

2013-06-20 @ 06:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0