Tankar på en sjö mitt i natten

Jag sitter i en båt någonstans i Dalarna och metar efter fisk.
Jag har fått två små fiskar men de fick simma tillbaka hem igen :)

Jag har inte bloggat så mycket den sista tiden och det har sina förklaringar. Jag mår inte dåligt men jag är trött på mänskligheten!
Varför har inte en del någon självinsikt alls? Jag blir rädd!

Jag är en människa med rätt starka åsikter. Jag är uppfostrad till att vara omtänksam, hjälpsam och givmild. Jag tycker artighet och allmänt hyfs är viktigt. Jag anser att sex är något man har med den man älskar, ligger någon runt är det väl deras ensak men även om jag inte vill så ser jag ner på människor som håller på så.
Jag tycker det är viktigt att både kunna tala och skriva ordentligt, att ha en bra vokabulär tyder på intelligens!

Jag hoppas att jag kan lära Molly en del "vett och etikett". Lagom är bäst!
Många barn nu för tiden verkar inte ha regler och språket ska vi inte tala om!

Nu ska jag hoppa i land!
Skepp ohoj;)

Så stolt blev min man över sin fångst ;)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas ni har det riktigt bra på semestern!

2013-06-27 @ 06:27:55
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0