I´m just a girl

Vem är Caroline Svensson?
 
Det tänkte jag att jag skulle ta och berätta för er.
Jag är en brud född 1983. I min ungdom var jag ofta ute på galenskap. Satt jag inte med fötterna på bussätena så tanterna blev sura, så brukade jag gå och kasta sten på fönstrena hos killar jag tyckte var snygga. Detta är ingenting som jag gör nuförtiden men ibland är man sugen på att återuppliva gamla minnen!
Som liten gillade jag att stå i centrum. Jag ville ofta åka på sångauditions. Min mamma ville att jag skulle bli den nya Madonna. Det gick väl kanske inte så bra, men jag fick åka och stå och sjunga in sommaren på Borås torg en gång. Då var jag ungefär 8 år. Efteråt var jag ledsen för jag ville sjunga mera!
 
Jag gillar även slott väldigt mycket. Jag vill gärna åka och besöka massor av slott.... Jag brukade alltid låtsas att jag var en prinsessa och väntade på min drömprins. Låtsas fortfarande ibland att jag är en prinsessa...
 
Jag gillar färgen rosa väldigt mycket. Vågar inte riktigt skyta om det så, eftersom jag ska anses som en hård och bestämmande tjej men det är sanningen, jag gillar rosa jättemycket. Och det känns bra att ha en sambo som delar det intresset! Vi har alltså rätt mycket rosa saker här hemma :)
 
När jag var liten dansade jag balett. Lärarna tyckte att jag var så duktig men att jag var lite lustig, för varje gång jag ramlade, så ramlade jag ner i spagat. En gång kom jag inte upp så då minns jag att dansläraren gick och frågade 5 killar i receptionen om de kunde hjälpa mig upp, och där låg jag som ett fån ;)
 
Ska avsluta lite smått nu. Vill bara till slut säga att jag älskar att segla! Har alltid drömt om seglar-lektioner, men aldrig vågat ta tag i det eftersom jag är rädd för vatten. Men någon dag ska man väl få uppleva sina drömmar!
 
Ha en fin dag där ute alla vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0