Mustang Sally

Det är varmt, alldeles för varmt. Jag tror inte jag behöver skriva något mer om det för de som läser här vet nog vad jag tycker om den här värmen....
Att någon människa kan njuta av det här är ofattbart!

I helgen var det dags för det årliga spektaklet, W&W.
Eftersom jag nu för tiden lever ihop med en kille som älskar gamla amerikanska bilar och dessutom äger en så har det ju fallit sig så att jag "måste" iaf acceptera den kulturen.
Jag har lärt mig en sak och det är att raggare och bilentusiaster verkligen är två helt skilda saker och tack & lov så tillhör inte Gabriel de förstnämnda ;)
Jag var med ute och cruisade i lördags och det var helt okej (ja ni läste rätt) ;),
Men det finns en kategori människor som verkligen gör mig ledsen och nästan rädd och det är tjejerna som är med som är näst intill halvnakna.. Djup urringning, eller bara en bh och så självklart ett par alldeles för små hot pants. Okej om man är 17 och inte fattar bättre men är man vuxen och i vissa fall dessutom mamma så bör man inte se ut på det viset!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kunde inte hålla med mer! Både om värmen och om de alldeles för underklädda tjejerna!

2013-07-22 @ 17:17:13
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0