Making progress

När man som jag är en rätt negativ människa som oftast förväntar sig det värsta är det lätt att glömma av allt som är positivt.

De senaste månaderna har på vissa sätt varit jäkligt tuffa men samtidigt har mycket positivt hänt!

Jag har haft en period då magen varit mycket bättre. Det ger mig en förhoppning om att inte behöva ha så ont alltid hela livet!

Jag har kommit igång ordentligt med ridningen igen och rider iaf fyra dagar i veckan. Det är underbart att vara tillbaka till mitt rätta jag igen, jag vore inte Caroline utan stallet och min häst!

Molly! Det största och viktigaste som hänt! Nu sover hon här i snitt två
nätter i veckan och är här tre-fyra dagar i veckan! Det är något jag aldrig trodde var möjligt och jag är överlycklig! Dessutom har jag henne själv mestadels under dagarna och jag älskar det. Hon är så rolig och härlig att umgås med!
Visst kan det fortfarande komma bakslag men för stunden njuter jag och hoppas att jag till hösten kan vara mammaledig en del så vi slipper att ha henne på dagis!

Så ser livet ut för tillfället, inga bråk, inget strul och inga direkta ovänner heller. Till helgen väntar dessutom en liten semester! Jag måste bara lära mig att slappna av och njuta, stressa ner och bara leva i nuet!
Jag känner att den riktiga Caroline börjar komma fram mer och mer och jag kan äntligen känna glädje emellanåt igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0