Love it

Lite svalare idag, skönt! Eller svaligare kanske jag ska säga nu när jag är tvååkers-bo ;)

Iväg och hämta Hö strax, känns inte som den bästa Dagen för det ändamålet men måste man så måste man. Även tjocka hästar behöver mat och enligt veterinären som såg henne för två veckor sedan är hon i ett ypperligt skick;)
Tänk vad mycket sämre mitt liv hade varit utan den fina lilla hästen! Visst det kan vara Stressigt att få ihop det ibland men det är verkligen värt det på alla plan! Stallet är min fristad, det bästa stället på jorden och Enya är min allra bästa vän på jorden:)

Bild på enyas vän Carmen


Kommentarer
Postat av: sandra

vi klarade oss med höt väldigt bra ju ;)
aww lilla kakan.. springer hon?

2013-07-24 @ 00:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0