Usch fy och tvi

Jag önskar att illamående och ont i magen skulle utrotas, iaf styggelser som maginfluensa (även kallat "magsjuka" här på landet) och vinterkräksjuka.
Jag har sedan jag var i tolvårs-åldern haft en sådan rädsla och ångest över just detta. Förr när jag var yngre så fick jag ren panik när någon i min närhet mådde illa. I vissa perioder vågade jag knappt gå ut för rädslan av att bli smittad...
Nu kan jag hantera det men ångestpåslaget är stort! Om bara alla hade tänkt på smittspridningen och sin hygien
Handspriten är en bra uppfinning!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vi är fler! Jag är oxå livrädd för magasjukan...

2013-01-05 @ 08:28:10
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0