Ups and downs

Hur trött blir jag när jag skrivit ett jättelångt inlägg och så vips så är det bara borta med vinden....
Jag orkar inte ens bli arg...

Jag är på lite bättre humör idag, känner mig dock rätt överkörd både mentalt och fysiskt. Men jag vet och det räcker!
Något jag däremot inte gillar är att bli pressad och det är jag nu. Det är något jag aldrig klarat av.

Det är mycket just nu med nya mediciner som ger diverse mindre trevliga biverkningar och detta samtidigt stora beslut som ska tas. Att dessutom då bli motarbetad från olika håll skulle nog få även den friske att känna sig matt!
Som tur är så finns det även bra saker som kan komma att ske, annars hade jag nog gett upp vid det här laget!
Håll tummarna för lite flyt nu!
Det behöver jag, ja jag förtjänar faktiskt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0