Today

I dag har jag kommit till en fruktansvärd insikt. Jag kommer förmodligen aldrig kunna ta hand om min älskade dotter. Det kommer liksom aldrig att gå, så känns det iaf.
Jag kommer aldrig få uppleva det där lyckliga "mamma-livet". Jag kommer aldrig få känna känslan av att min dotter verkligen älskar mig. Bara hon blir lycklig, det är det viktigaste.

I dag vann min sjukdom över mig otaliga gånger och jag har genom diverse symptomletande och Google kommit fram till att jag har två cancersorter och två andra sjukdomar.
Hur mycket tid och energi spenderar jag på att reflektera över min hälsa och diverse sjukdomar? Ca: 85% av min vakna tid skulle jag tro.

I dag var ingen vidare dag....


Kommentarer
Postat av: ULLIZZZZ!

cajoliiiine! jag vill att du ska må bra och att du kommer få det bra snart! att allt kommer ordna sig med allt. molly och dig själv <3

Svar: <3
Caroline

2013-01-31 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0