Strength to carry on

Jag vet inte om jag ska bry mig om att blogga egentligen. Jag har inget positivt att skriva och då kanske det är bättre att vara tyst.
Samtidigt är det här min blogg som handlar om mitt liv och ja det här är mitt liv.
Just nu är jag inne i en sämre period som jag inte vet riktigt hur jag ska ta mig ur. Hur fan gör man!? Kan någon operera min hjärna, jag är så desperat att vad som helst är okej...

Jag har iaf min underbara häst. Hon ger mig styrka att orka och fortsätta kämpa lite till!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Sluta inte blogga Caroline!
Att blogga tror jag är ett bra sätt att bearbeta, och släppa ut saker. Så funkar det för mig. Du är en bra tjej, kämpa! Du har en jättesöt dotter och en vacker häst. Var stolt över dig själv som du sa, du har kommit en bit påvägen, du har ju klarat av att bli mamma <3 Jag tror du är en super morsa! Massor av kramar

2013-01-17 @ 21:43:41
URL: http://riderdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0