Stoppa tåget

Som ett brev på posten så rasade min mage totalt igår kväll och även nu ikväll. Jag trodde ju naturligtvis att jag hade åkt på maginfluensa igår men det verkar helt enkelt vara min IBS som ballat ur (om man nu kan bli så av det, jag har ingen aning).
Ont har jag iaf och magen låter som ett tröskvärk mer behöver jag nog inte skriva......

Den här helgen går nog till historien som en av de sämre och jag mår inte speciellt bra mentalt. Sämre än på länge.
Jag undrar ofta hur mycket jag ska orka stå ut med och om det någonsin kommer bli bättre. För vissa låter det kanske inte som några större problem men för någon med mitt psyke så blir allt stort!
Jag kommer inte gå in närmre på vad som hänt i helgen men det är inga stora saker, bara för mycket på en och samma gång!

Nu längtar jag efter snön och en härlig galopp på min fina mörkbruna vän! Tänk att jag har en så fin vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0