Relief

Det är så typiskt att jag är pigg som en mört nu när jag varit skittrött hela dagen innan!
Inatt så borde jag dessutom somna någorlunda i tid eftersom jag ska försöka mig på konsten att vakna kl 6 i morgon utan att Gabriel gör det! Han fyller nämligen år och då ska man bli väckt med sång, paket och frukost på sängen. Kan bli klurigt men vi får se om jag lyckas!

Magen har efter stora intag av diverse medikamenter börjat göra lite mindre ont tack och lov! Tack mamma för ditt råd, det fungerade. Direkt den värsta värken började släppa så blev jag en annan människa! Jag började städa och greja och livet kändes genast lite, lite lättare!

Det var förresten invägning idag.... Bara tre hekto ner sista veckan tyvärr men så blir det när man slarvar för mycket (semlor och kalasmat är förbaskat gott). Dessutom har jag inte kunnat motionera som jag vill i och med magproblemen.
Inte så mycket att göra åt, det är bara att kämpa vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0