Fighting club

Jag är så förbannat trött. Trött på allt, trött på mänskligheten!
Jag har så mycket frustration i min kropp för tillfället att kommer fel person och säger fel saker så smäller jag nog till denne. Ni som känner mig vet att jag inte är en till naturen våldsam person så att jag skulle slå till någon är inte direkt troligt så nu ingen får för sig att det hela är ett hot från min sida.

Varför är jag så arg? Jag vet inte riktigt, jag är tragisk, världen är tragisk.

Kam jag bli farlig för mig själv? Ja jo om det anses skadligt att tänka fel tankar så ja då är jag farlig för mig själv. Jag är en jävligt elak människa mot de som förtjänar det, alltså mot mig själv. Svårare än så är det inte.

Nu är det dags att sova, hoppas jag drömmer om att jag slår ner någon!

Over and out...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0