2013

Hej till ett nytt år som jag verkligen hoppas ska vara ett år där jag kan finna lugnet inom mig själv. Ett år där jag kan lära mig att vara glad över de bra sakerna i mitt liv i stället för att låta de dåliga/jobbiga styra.
 
Jag har fått höra en del fina ord om min blogg den sista tiden. Tack ska ni ha, jag är glad över att det finns ni som uppskattar den också och inte bara sådana som läser den och tror att jag bara gnäller. För det är faktiskt inte min mening att gnälla. Jag berättar bara precis hur det är att leva mitt liv med ett trasigt psyke men med helt fantastiska människor runt omkring mig.
Jag har lärt mig att leva med att aldrig vara helt ångestfri, att alltid oroa mig i förtid och att aldrig slappna av. Enligt två "kompetenta" psykolog/läkare så kommer jag aldrig att kunna bli frisk. Skitsnack säger en del, verklighet säger andra. Jag säger att hoppet inte är stort om än minimalt men tiden får utvisa vad som händer.
 
Nu ska jag däremot trotsa ångesten och ge mig av till stallet. Att sitta på enyas rygg är bland det bästa somfinns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0