That is why I'm sleepless

John Blund har fortfarande inte anlänt... Min oro gör att jag inte vågar somna. Gabriel är nämligen sjuk, har haft över 40 graders feber och har nu en hemsk hosta. Samtidigt som han hostar så har han också ont i bröstet och känner sig matt.... Detta räcker ju för att trigga igång min oro över att något är allvarligt fel varför inte en svininfluensa, fel på hjärtat eller kanske en lunginflammation???
Suck, varför kan jag så mycket om sjukdomar? Och varför är jag inte som Sandra som bara pluggar lurar i öronen för att inte höra hostningarna i stället?

Jaja, alla är vi olika!
Nu ska jag göra ett nytt försök!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe du kan få låna mina hörlurar ;) Gabriel blir nog bra snart ska du se, han är ju en ängel.

2013-02-04 @ 07:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0