26 februari

Idag kom kallelsen till nästa steg i utredningen av min mage. Det låter inte trevligt alls och ja, jag är rädd! Både för själva undersökningen och för vad de ska hitta. . . .
Det återstår att se hur det hela går!

Jag var också och besiktigade bilen idag och kom som vanligt ut med en bil som inte behöver komma tillbaka!
Det kanske är dags att jag börjar ta betalt för att besiktiga bilar som mamma sa, jag är lite utav en expert på området! Kul är det iaf!

Har även träffat Molly lite i dag. Stackaren är fortfarande krasslig och trött. Dock verkar hon vara på bättringsvägen nu, hoppas!

Här är från förra veckan när hon äter korv med bröd för första gången;)
OBS: det är naturligtvis inte på riktigt så ingen får för sig något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0