20130213

Jag har alltid haft svårt att fatta beslut, på vilken nivå det än gäller. Det kan vara allt från vilken yoghurt jag ska välja till tv-kanal som ska vara på.
Hur i hela friden ska jag kunna fatta sådana här viktiga beslut då!? Extra svårt blir det ju dessutom när det inte bara är jag själv som är inblandad. Nej, blää säger jag bara.
Det ska bli skönt med en ridtur med bästa Sandra och rensa tankarna lite.
 
För övrigt så känns det lite lättare idag, tänk att en sådan liten sak kan göra en så stor skillnad!
Snart kommer dessutom världens finaste man hem på lunch!
 
 
 Molly på mormors jobb <3
 

Kommentarer
Postat av: sandraaa!

välja bröd i affären är det allra svåraste!! går inte!! Tur vi har våra gulliga hästar som vi kan rida på och tjöta och vilken tur att de inte bryr sej om vi pratar högt! HARALD!!

2013-02-13 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0