Cry me a river

Nu ligger jag återigen sömnlös i natten. Min vän ångesten håller mig sällskap och hjärtat bankar i bröstet. Jag känner även som en stor sorg inombords. 
Jag försöker hålla mig stark på dagarna när det finns andra runt omkring mig men nu i nattens ensamhet så brister det. 
Tårarna droppar ljudlöst mot kudden och klumpen i halsen är outhärdlig.
Jag vill inte leva på det här viset men jag vet att jag inte har något val "friskare än så här blir du förmodligen aldrig". 
Jag måste vara stark, för min dotters skull men det är en konstant maktkamp som pågår i mig. 
Jag är trött, så jävla trött! 




Kommentarer
Postat av: sandra

;( .................... ;( <3 <3

2013-12-15 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0