Stronger than yesterday

Över ett dygn har gått och det känns lite lättare! Nu är jag inte helt ensam heller för min lilla skatt ligger och sover i rummet intill.
Lika glad jag är över att ha henne här lika nervös är jag över att ha allt ansvar helt själv!
Men jag lyckades lägga henne helt själv och hon sussar gott! Som vanligt ovanpå täcket med en fot ut genom spjälorna ;)

I morgon funderar jag på att ta med det lilla trollet och shoppa lite kläder, stora tjejen ska ju börja dagis nu (tyvärr).
Varför jag skriver tyvärr är för att jag mycket hellre hade varit hemma med henne istället. Jag förstår mig inte på föräldrar som lämnar sina barn på dagis
När det inte behövs (jodå det finns sådana föräldrar). Enligt säkra källor utnyttjas systemet ganska så friskt av sådana som vill ha lite extra ledigt. De lämnar alltså barnet på dagis utan att åka och jobba! Skattepengar i all ära men jag tycker mest synd om barnen!
Jag ska dock poängtera att jag inte på något sätt tycker något negativt om dagis i allmänhet, bara att lagom är bäst !

Nu ska jag försöka sova för Molly brukar inte sova till 10 utan bara till 9 ;)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0