I'm all alone

Jag har inte haft ork eller motivation till att blogga den sista tiden. Det händer för mycket runt omkring mig för tillfället.

Just nu är jag ensam hemma i ett par dagar då Gabriel är på kurs.
Att vara ensam är bland det värsta jag vet! Jag har en konstant orosklump i magen och jag har noll ork till att göra något!
Ju mer ensam jag är ju mer imponerad blir jag av de som klarar av och till och med själva väljer att leva ensamma!
Hur gör man?!
Hur finner man någon glädje i sin ensamhet?

Jag är nog rätt lik Carmen, Sandras häst! Hon gillar inte heller att vara ensam och blir direkt orolig! Är jag egentligen en häst eller är människan också ett flockdjur? Jag måste kolla upp detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0