Credit

Jag ligger i sängen och tänker att jag borde vara stolt över mig själv, ändå känner jag inte det. Nu har jag tagit hand om Molly själv i över ett dygn, något jag aldrig trodde jag skulle klara av.
Det går dessutom galant och hon är så duktig min fina tjej!
Det kanske tillhör min natur att inte glädjas åt framgång utan att bara fokusera på motgångar vad vet jag?!

En del av er som läser tycker säkert att jag är världens mest negativa människa som bara gnäller, och det får ni tycka om ni vill! Dock är det såhär jag fungerar i knopp och själ vare sig jag vill det eller inte. Ständigt orolig och pessimistisk inför framtiden.

Dags att få lite sömn, hon vaknade faktiskt redan 8.30 i morse, Zzzzz ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0