Wrinkle, wrinkle

Ja käre barn, vad ska man säga? Ibland är livet som en såpopera känns det som! Förutom att folk inte dör och mikrochip inte opereras in i tänderna ;)

Jag har för tillfället några i-landsproblem.
Nummer ett är att vi står utan diskmaskin i två veckor, hjälp! Hur ska detta gå!?
Om det är något relationsråd jag kan ge ut så är det just, skaffa en diskmaskin!!!!!
Jag lovar, ni slipper massa bråk!

Mitt andra problem är att jag börjat få någon slags 30års-kris. Detta troligtvis pga att jag nyligen upptäckte rynkor på mig själv.
Jag, rynkor, vad fn liksom....

Annars är det rätt lugnt för tillfället! Det är vår, hästen är söt, Molly är helt underbar, Chevan är utplockad så mannen är nöjd, frid och fröjd så att säga!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har hittat gråa hår på mig...

2013-04-03 @ 08:14:01
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se
Postat av: Gabriel

Du gillar också en sån riktig bil :) ❤

2013-04-03 @ 21:07:38
Postat av: Tabitha

Ja ni gillar ju hästkrafter båda två... men i olika former och utseenden :)

2013-04-08 @ 21:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0