Oh happy day

Mitt liv är faktiskt riktigt härligt att leva nu. Ja, ni läste rätt!
För trots att jag fortfarande längtar tillbaka till mitt gamla hem och trots att de förra hyresgästerna inte städat ordentligt här och trots att vi pga detta inte kunnat göra i ordning så mycket vilket innebär stress så har jag de senaste två veckorna haft ett helt annat lugn inom mig än tidigare.
Alla i min närhet mår bra och alla relationer fungerar som de ska.
Det är som det ska helt enkelt!
Jag vet att jag säkert får äta upp det i morgon för någon gång går det ner igen. Men just nu är det idag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att du känner så hurrö! Fortsätt med det :)

2013-04-20 @ 07:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0