Do ore don´t

Dagarna rullar på. Molly växer så det knakar, hon pratar och sjunger och skrattar!
 
Jag har fått frågan som säkert de flesta får som fött barn, om jag inte kan berätta om förlossningen här på bloggen. Jag funderar fram och tillbaka. Ska jag beskriva den så vill jag göra det på mitt sätt utan att förfina något. Då blir det sanningen utan "krusiduller" som min mor skulle sagt. Dock känner jag att jag inte vill skrämma upp någon som kanske vill ha barn, samtidigt så anser jag att de som håller i föräldrargrupper och liknande undanhåller väldigt mycket om hur dåligt man faktiskt kan må efter en förlossning iaf på det fysiska planet. Även om min förlossning var "helt normal" utan större problem och efterdyningar så fick kroppen mycket stryk och den är fortfarande fyra månader senare inte okej.
Jag ska ta mig en funderare till så får vi se om det kommer någon berättelse eller inte!

Kommentarer
Postat av: Sandyyyyyyyy

nej berätta inte!!!! =((((

2012-10-15 @ 17:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0