Vän sökes ;)

Bland det värsta med att vara nedstämd,sjukskriven och till viss del lat är att jag har så förbaskat svårt att ta mig upp ur sängen och göra saker. De allra flesta dagar är jag uppe ur sängen runt 11-tiden vilket är alldeles för sent egentligen.
Jag borde gå upp  i tid och ut och promenera, gå av mig ett par kilo. Men hur motiverande är det att göra det helt ensam?
Därför skulle jag vilja ha en hund, någon som sällskapar mig och som vill gå med ut. Dock har jag inte 10000 att lägga på en hund så det får bli en omplaceringshund eller fodervärdshund vilket inte är det lättaste att hitta om man nu inte vill ha en amstaff som ingen klarar av för sådana finns det hur många som helst!
Så vet ni om någon trevlig hund som vill komma till ett nytt hem så säg till, den måste dock klara av små barn :)
 
Idag ska jag iallafall ta mig ut och träffa Molly i ett par timmar, längtar efter henne min goa unge och att längta efter henne är faktiskt en utav de bästa känslorna i världen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du får gärna promenara med mig! Jag går i stor sett varje morgon, runt 7.45 :-)

2012-10-25 @ 12:52:55
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se
Postat av: Danny

Hejsan Caroline!
Kul att du börjat blogga igen! Jag kikar in och läser då och då mellan allt det jag gör! Har fullt upp nu när det börjar bli dags för melodifestivalen. Du kanske har hört att jag ska leda den? ;) Kram på dig Carro! Hoppas vi ses snart igen! Kram Danny

2012-10-25 @ 19:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0