Tack, tack, tack!

Jag vill börja med att tacka för all omtanke och fina ord! Om ni visste hur mycket det värmer och lättar! Jag är faktiskt alldeles rörd!

Jag förstår att de flesta inte kan sätta sig in i det här, det kan man inte om man inte varit där själv. Så är det med allt. Därför ska och kan man inte döma någon annan förrän man "gått ett tag i deras skor" som man säger!
Jag gjorde det enda jag kunde göra då och även det som var bäst för min dotter. Hur bra hade hon mått av att vara med mig som bara grät och hade ångest hela tiden? I stället fick hon vara med sin Pappa som är lugn och välbalanserad och det känns så skönt!
På det viset så vet jag att jag gjorde helt rätt val!


Kommentarer
Postat av: Ewa

<3

2012-10-19 @ 08:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0