Ta tag

Livet går vidare och de sista dagarna har faktiskt känts lite ljusare. I morgon ska jag se till att åka till stallet, tror jag behöver det! Den sista tiden har varit så tuff att jag inte ens orkat med det, något som aldrig hänt tidigare! Men nu är det dags att sätta igång med ridningen igen känner jag, härligt :).

Molly kommer bli en riktig hästtjej, det märker jag redan nu;). Det roligaste hon vet är när jag smackar och ropar "Eeeeeennnnyyyyyyaaaaaaa", då skrattar hon så hon kiknar! Hon kanske känner igen det från i magen, vem vet!


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, klart hon gör ;-) läste fg. Inlägg med o blir så arg. Hoppas du kan strunta i sånna energitjuvar!

2012-10-03 @ 08:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0