Bakslag

Usch, idag var ingen bra dag alls. Fick ett rejält bakslag vilket resulterade i massa kramp i magen, illamående och ångest. Jag som hade så höga förväntningar inför dagen:(.
Men jag får ta nya tag, det kan inte gå bra jämt!
Inte för att det var något speciellt som hände direkt förutom att Molly hade en riktig vrålattack just när jag skulle umgås med henne. Nu ger det mig inte ångest längre för att jag vill fly som det gjorde i början utan nu är det för att jag känner mig så hjälplös och inte kan trösta henne! Jag blir så rädd att hon inte mår bra eller har ont någonstans!
Jag kan liksom inte riktigt hantera hela situationen! Men som tur var blev hon glad sen rätt snabbt igen!

Jag tror att vi är väldigt lyckligt lottade med Molly, speciellt då Marcus som hon bor hos. Hon sover nämligen från ca: 20.30-9.30 varje natt med några få undantag och det har hon gjort sedan hon var två månader:). Det känns inte som att alla småbarnsföräldrar har den turen ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Klart ni är lyckligt lottade :) Duktig hon är lille M! Styrkekram till dig!

2012-10-26 @ 08:29:07
URL: http://envuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0