You are a part of me

Nu måste jag komma med ett mer positivt inlägg känner jag! Det händer fakiskt positiva saker också.
Molly är ett bra exempel. Hon är så fantastisk på alla sätt och vis. När hon ser mig så spricker hon upp i världens största leende och det känns verkligen i mitt hjärta! Jag längtar efter henne så mycket att det gör ont i mig ibland och jag antar att det är så det ska kännas.
 
Hon är rolig nu Molly. Hon skrattar så att hon låter som en häst, jollrar och skriker i falsett. Hon leker styrketräning och flyttar runt babygymet. När man sjunger och lyssnar på musik så "diggar" hon med, och hennes fötter är för tillfället det mest faschinerande på denna jord. Hon har också väldigt bestämda åsikter och smörgåsrån är verkligen ingen höjdare!
Hon är världens finaste och hon är skapad av mig, helt otroligt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hon är såååå söt jue!

2012-11-22 @ 07:00:35
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0