Paiiiiiin

Klockan är mycket och jag är hur trött som helst men eftersom jag troligtvis ändå inte kommer kunna sova så knåpar jag ihop ett litet inlägg.

Dagen psykiskt sätt har varit okej, fysiskt desto värre. Jag har knappt aldrig upplevt en sådan här smärta. Det värker i hela korsryggen, vänster sida av magen och ner i benen. Vad sjutton är det här för något?

Jag har iaf tagit två smärtstillande och en sömntablett så får vi se om jag lyckas få lite sömn iaf!
Håll tummarna för att det är bättre i morgon!


Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej Caroline....
Om det inte varit för det med magen så skulle jag gissa på Ischiasnerv ikläm! Det gör helvetiskt ont.
Lägg dig på sängen, dra upp benet mot magen, be Gabriel lägga sig med sin tyngd över benet. Det gör fruktansvärt ont men kan hjälpa :)
Kram på dig.

2012-11-21 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0