Likt en blomma till ett träd

Jag har inte riktigt orkat med att blogga den sista veckan. Är det inte det ena så är det det andra...
Den här magåkomman jag har är inte kul alls och det känns fruktansvärt hopplöst om det ska vara på det viset alltid. Om någon har några bra tips eller erfarenheter så är de mycket välkomna!

Ångestmässigt så är det okej. Men istället känner jag mig konstant ledsen. När jag ser eller hör ett litet barn så gör det ont i hela mig och jag känner mig som den absolut sämsta människan i hela världen! Jag vill ju kunna vara med mitt barn och ta hand om henne!

Så här söt var hon igår när vi var med pappa och handlade. Fast några juleskum fick hon inte ;)


Kommentarer
Postat av: lina

när ja fick diagnos IBS så sluta ja me alla mejeri produkter, lagade mat på laktosfritt och sojaprodukter istället, dessutom åt ja mest vegetariskt, men ibland måste man fuska. tog bort all lök och vissa grönsaker (broccoli tex) sluta dricka drycker me mkt socker o började träna! efter d har ja aldrig haft problem igen.. nu har tom kunnat börja med vissa grejer igen, man märker snabbt om kroppen klarar det lr ej. lite slit me d i början, men värt d i längden.

2012-11-07 @ 18:40:43
Postat av: Annelie

Förstår att du inte har det så lätt...
Jag hoppas verkligen det blir bättre med allt snart. Du/ni har en jätte söt dotter!
Kram på dig

2012-11-14 @ 08:03:32
URL: http://www.riderdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0