Frozen toes!

Det är kallt men det är mysigt. Jag gillar vintern men det kan bli förbaskat kallt om tårna när man rider.....

För er som undrar, ja jag har kvar Enya :).
Hon mår alldeles ypperligt och tas väl om hand både av mig och världens bästa Tina!
Jag försöker rida iaf ett par gånger i veckan för jag vet att det är som balsam för själen!

Idag har jag försökt mig på att pynta och städa, gick väl sådär..... Jag ogillar verkligen att inte bli färdig riktigt med saker. Allt ska helst vara 100% annars är jag inte nöjd med mig själv. På så sätt är jag en perfektionist ut i fingerspetsarna.

I morgon väntar nya äventyr... Ska bli roligt! Fjortis-Caroline is back in town ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0