Bootygirl

Jag måste faktiskt säga att jag är lite stolt över mig själv! Jag har lyckats på helt egen hand att bota min ganska så sjuka dator. Den var faktiskt riktigt ledsen! Den hade antagligen fått konstiga virus för den hängde sig hela tiden, stängde av sig och det ploppade upp konstiga länkar med obscena bilder titt som tätt (nej jag hade inte varit inne på någon sådan sida;). Dessutom lyckades jag i mina desperata försök att ta bort virusen med konsten att ta bort någon viktig fil som datorn behövde. Jag trodde domedagen var här men med lite tanke och handlingskraft så är min fina men ganska gamla och slitna datorn i bättre skick än på flera år!
Jag är faktiskt rätt duktig ändå!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Visst är du duktig och inte minst med din lilla skitunge. Du hanterar henne jättefint nu så jag är så stolt över dina framsteg!
Kram

2012-11-08 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0