Circle of trust

Det är mycket just nu!
Jag vet inte vad jag ska tycka, tänka eller känna angående någonting. Jag är så himla glad över vissa saker, samtidigt som en del saker sitter där och gnager hela tiden. Att vara orolig är en del av min personlighet men när det blir så mycket som det är nu blir det för mycket. Jag kan inte hantera det och det nervösa sammanbrottet är inte långt borta.

Det är oerhört onödigt att oroa sig för saker som man inte vet om de stämmer eller saker som eventuellt kan komma att inträffa. Jag är mycket väl medveten om det men det hjälper tyvärr inte. Jag är rädd för att göra fel, rädd för att förlora de som står mig närmast, rädd för att bli lämnad ensam.

Tänk att det kan göra så ont att bara se på en bild.... helt ofattbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0