20120315

Du heter: Caroline
Smeknamn: Carro, Carran
Låt som du sörjer till? Too much love will kill you, Fix you
Beroende av: Nässpray
Vad tror folk om dig? De flesta tror att jag är glad och rolig hela tiden
Stämmer det?
Jag har mina stunder då jag kan vara rolig ;)
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår och min empati
Hur imponerar man på dig?
Man är omtänksam och ärlig
Brukar du skratta för dig själv?
Det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ......
Var bor du? Varberg
Trivs du där? Det är okej
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
beror på vem som ringer
Vem ringde du senast?:
Linnea
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
ha det så bra.
Antal timmar sömn inatt:
sju
Sov du ensam:
Nej jag är aldrig ensam nu för tiden ;)
Brukar du komma i tid:
Ja jag hatar att komma för sent
Hur känner du dig nu:
Lite orolig, lite ledsen, lite glad, lite allt möjligt
Vanligaste färg på dina kläder:
Hmm... svart och lila skulle jag tro
Vad tycker du om fötter:
De är äckliga om de inte har strumpor på sig :P
Vad saknar du: Att känna mig helt bekymmersfri
Hade du en bra kväll igår: Nej det hade jag inte
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
När brukar du oftast gå och lägga dig:
  Runt 02.00
Är du blyg?: Nej egentligen inte alls men det beror på vem det gäller och jag hatar att göra bort mig
Sysslar du med någon idrott:
Ja det kan man väl kalla det kanske
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja
Har du spytt offentligt:
japp
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
haha, det ni
Är du nöjd med ditt liv: Vissa delar av det ja :)
Är du bortskämd: Nej inte det minsta
Vad gör du i morgon: Rider och kör bil
Vad är det värsta du vet?: Att bli sviken av människor och falskhet
Är du kär? ja det är jag väl
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja jag hoppas det iaf :)
Vad är det finaste du fått?: Jag har ett par sms jag fått som betyder otroligt mycket
En speciell dag du minns:
Du samlar på: ingenting direkt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min finaste vän
När grät du senast? För en timma sedan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hmmm....
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn:
Ja annars vore det väl lite konstigt
Är du musikalisk?: Det sägs att jag sjunger helt okej ;)
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten eller mineralvatten
Bor dina föräldrar tillsammans: ja :)
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Hur många gånger som helst!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack - hoppas hoppas hoppas! Drömde du flicka eller pojke? Lite spännande, har drömt kille, sen tjej, sen kille o att dom ringde från förlossningen o bad mig komma tillbaka för jag hade ju en bebis kvar som inte kommit ut ;-)

2012-03-15 @ 22:37:04
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: Martina

Hänt mig flera ggr med, lustigt ;-)

2012-03-16 @ 00:20:32
URL: http://Http://envuxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0